În ultimii zece ani, tehnologia a transformat modul de operare al firmelor din toate sectoarele. Necesitatea mereu în creştere de a fi competitivi a determinat companiile să se reinventeze, segmentarea devenind extrem de importantă în majoritatea domeniilor.

Convingerea că procesul competitiv, în care firmele trebuie să se confrunte, poate fi depașit datorită creșterii standardelor calitative ale propriilor produse și/sau servicii este determinantă pentru trasarea atentă a misiunii noastre.

Misiunea noastra: Conținut de calitate într-o prezentare atractivă.

Acest obiectiv este foarte important pentru compania noastră şi se concretizează în respectarea unori principii fundamentale, cum ar fi:

Focus pe client

Satisfacția clientului este rezultatul procesului continuu de realizare a cazurilor de succes şi reprezintă unul din fundamentele motivaţiei noastre. Este un proces care stimulează creşterea entuziasmului şi a profesionalităţii persoanelor care se răsfrânge îndeosebi asupra eficienţiei acţiunilor întreprinse.

Excelență

Nu sunt acceptate compromisuri. Realizarea produselor noastre se bazează pe principii de maximă excelență. Produsele noastre sunt creația noastră, pentru că necesitatea de a menține performanța ne solicită disponibilitatea de a interveni in orice layer de conținut sau grafic realizat de noi. În plus colaborăm cu cei mai buni oameni din domeniu, care cred în proiectul nostru și fără de care nu am fi putut exista.

Promtitudine

Capacitatea de a interveni imediat pentru a oferi conținut în linie cu strategia de comunicare a partenerilor noștri, prin intermediul instrumentelor si cu ajutorul personalului nostru calificat, continuă să fie și astăzi un element de înaltă distincție.

Competențe

Colaborarea cu cei mai de succes jurnaliști de sport din România, împreună cu folosirea tehnologiilor de prezentare inovative demonstrează atenția noastră continuă in ceea ce priveste dezvoltarea produselor noastre.

Persoane inalt calificate

Grupul nostru este format din persoane inteligente, creative, dotate cu valori fundamentale, și anume responsabilitate față de angajamentele asumate, dinamism în confruntarea cu provocările cotidiene, entuziasm și siguranță în indeplinirea sarcinilor și, nu în ultimul rand, corectitudine față de client.

Leadership

Conținutul particular al produselor noastre ne permite sa ne distingem de produsele competitorilor noștri. Acest proces de creștere a standardelor calitative, activitățile creative și prezentarea de excepție continuă să identifice FCRO.RO drept un punct de referință în sfera produselor cu tematică sportivă prezente pe piață.

Direcții de acțiune: